هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زحمتکش شامگاه شنبه در هشتادو سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: درگذشته کار سازندگی در بسکتبال نبوده اما طی چند سال اخیر شرایطی در بسکتبال به وجود آمده که موجب شده تیم جوانان بسکتبال شهرداری گرگان مقام اول را در کشور کسب کند.
 
وی ادامه داد: کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی در چند سال گذشته از جمله موفقیت های تیم بسکتبال شهرداریی گرگان بوده است اما متاسفانه اخذ این مقام ها توسط تیم بسکتبال گرگان مورد توجه مسئولین شهری و متولی ورزش قرار نگرفته است.
 
وی تصریح کرد: در سال 92 دو 93 حضور بخش خصوصی در بسکتبال شهرداری گرگان و سولن بهشت هیرکان موجب تغییرات مثبتی در تیم شهرداری گرگان شده است که ادامه این روند نیاز به حمایت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان دارد.
 
زحمتکش خواستار توجه ویژه شهرداری شورای اسلامی شهر گرگان به ورزش بسکتبال شد و افزود: با حمایت شهرداری گرگان و توجه مسئولین شهری بسکتبال گرگان پشتوانه ای محکم خواهد داشت و به جایگاهی که شایستگی آن را در سطح کشور دارد، خواهد رسید.
 
وی از وجود بسیاری بازیکنان و نیروهای  کارآمد طی سالهای گذشته در تیم بسکتبال گرگان خبر داد و بیان داشت:  برخی از افراد پایشان در این رشته ورزشی خشکید اما دیده نشدند.
 
سرپرست تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان اظهار داشت: سالهات که خانواده ام را فدای ورزش بسکتبال کرده ام و هیچ توقعی در ازای آن نداشته ام، اما اکنون خواستار تغییر نگرش اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به تیمداری بسکتبال گرگان هستم.
 
وی در خاتمه یادآور شد: صداقت، درستی و امانت داری در ورزش حرف اول را می زند از این رو انتظار می رود اگر مسئولی اعلام می کند که کاری در ورزش بسکتبال انجام داده، ما آمادگی این را داریم تا در نشستی مشخص شود که چه کسی چه کاری انجام داده است و هر گونه انتقاد را در این راستا پذیرا هستیم.



برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ] [ 14:0 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar